Glissando
  • ua
  • pl
  • en
  • O projekcie

Ukrainian Corridors

Turn into hearing

  • Głosy i instytucje. Wokół koncertu „Artefakty głosu” w Kijowie

    13 lut 2025 / Antoni Michnik
  • O dialogu z publicznością. Rozmowa z Zoi Michailovą

    28 sty 2025 / Natalia Piotrkowicz
  • Artystyczny opór w czasach wojny

    15 gru 2023 / Masha Kashyna
    Avant-garde cocktail glass straws
  • Kateryna Ziabliuk: Spojrzeć swoim strachom w oczy

    14 gru 2023 / Tomasz Gregorczyk
    Ukrainian contemporary vision glasses
  • UKRAiNATV: przyszłość zaczyna się tutaj

    12 gru 2023 / Giada Dalla Bontà
    Digital analog remote control
  • Alter Ratio: odkrywając aspekty inności

    01 gru 2023 / Tetiana Novytska
  • Ostap Manuliak: Transgresje, reprogresje i erozja gleby

    01 gru 2023 / Lubow Morozowa
    Piano preparation Kit
  • Poly Chain: Musimy być odrębnym, oryginalnym produktem

    19 lis 2023 / Myroslav Trofymuk
    Poly Chain Jewellery
  • Przekreślenie kultury rosyjskiej w czasie wojny

    18 wrz 2023 / Iuliia Bentia
  • Twórczość to mój wewnętrzny kamerton. Rozmowa z Maksymem Kołomijcem

    05 wrz 2023 / Stanislav Nevmerzhytskyi
    Composer Tamagochi
  • Wołodymyr Zahorcew: „Prosta muzyka” i nieproste życie

    14 lip 2023 / Oleksii Voytenko
    Easy-Peasy Rubik's Cube
  • Efemeryczna sztuka muzyczna. Rozmowa z Anną Korsun

    26 kw. 2023 / Dzwenisława Safian
    Compact Score Cassette
  • Mariupol – wirtualny schron przyszłego spektaklu

    31 mar 2023 / Julia Mihály. Rozmowa z Illią Razumeiko i Romanem Hryhoriwem
    Inner World Binoculars
  • Wojna o kulturę ukraińską. Rozmowa z Karmellą Cepkolenko

    07 mar 2023 / Andreas Engström
    sisiphus pencil for composers
  • Troje artystów. Jedna nadzieja

    07 mar 2023 / Julie Hugsted
    ukraine freedom stamp
  • Podczas wojny zamień się w słuch

    07 mar 2023 / Ljubow Morozowa
    inner voice earplugs
  • Kocham wolność i wiem dlaczego. Rozmowa z Katariną Gryvul

    07 mar 2023 / Marta Konieczna
    pocket road tape
  • Chornobyldorf – kilka lekcji projektowania przyszłości

    06 mar 2023 / Julija Bentia, Andrij Kolada
    present continuous iodide pills
  • W kącie z książeczką. Rozmowa z Heinali

    05 mar 2023 / Liza Sirenko
    ageless tuning key
  • Zmierz się z tym i nagłośnij

    05 mar 2023 / Giada Dalla Bontà
    fascies firestarter kit
  • Lwów i muzyka nowa podczas wojny

    22 lut 2023 / Dzvenyslava Safian
    lviv defense postcard
Glissando

Projekt realizowany z grantu European Cultural Foundation oraz Ukrainian Institute

  • REDAKCJA
    Natalia Glinka-Hebel
    Ljubow Morozowa
    Agata Pasińska
    Jan Topolski
  • PROJEKT GRAFICZNY
    Mirosław Trofimiuk | zemla studio
  • STRONA INTERNETOWA
    Ernesta Malina | tausendsassa.io
  • WSPÓŁPRACUJĄ
    Marta Konieczna
    Julija Bentia
    Giada Dalla Bontà
    Piotr Dorosz
    Andreas Engström
    Andrij Koliada
    Andreo Mielczarek
    Dzwenisława Safian
    Liza Sirenko
  • KOLEKTYW „GLISSANDO”
    Justyna Anders-Morawska
    Karolina Borodacz
    Adriana Borowska
    Kajetan Chlipalski
    Natalia Glinka-Hebel
    Natalia Górecka
    Małgorzata Heinrich
    Marta Konieczna
    Joanna Kwapień
    Ernesta Malina
    Krzysztof Marciniak
    Antoni Michnik
    Agata Pasińska
    Natalia Piotrkowicz
    Piotr Tkacz-Bielewicz
    Jan Topolski
    Angelika Tracz
  • WYDAWCA
    Fundacja 4.99
    ul. Wiktorska 86/60
    02-582 Warszawa
    Logo Fundacji 4.99
  • KONTAKT
    magazyn@glissando.pl
    www.glissando.pl
    www.facebook.com/magazynglissando www.instagram.com/glissando_magazyn